Реализује се у одељењима: 8/1, 8/2, 5/1, 4/1, 2/2, 2/1

Сва одељења су у месецу септембру обрађивала исто тему а то је – оријентиринг у природи. Искористило се лепо време које је било целог месеца, а разлике у одељењима су биле у формирању и читању мапе. Старији разреди су имали компликованије, док су нижи разреди имали једноставније мапе са мање елемената. Првих часова су ученици учили како да читају и препознају елементе са мапе а после су имали такмичења у оквиру одељења где су били подељени у групе и имали за циљ да пронађу тајно благо које је било сакривено у школском дворишту. Часови су се одржавали у двориштима школа у Змињаку и Петловачи.

Циљ активности је био да се деца што више активирају и науче оријентисању у природи и стварима које их окружује. Развијали су способности комуникације, сарадње, препознавања као и физичке способности да што пре дођу до задатог циља.

Ученици су показали велику заинтересованост за ову тему, одлично су сарађивали и комуницирали. Повратна информација је одлична, задовољни су и тражили да, уколико време дозволи, још неколико часова посветимо овој теми.

Наставник физичког васпитања Бојан Спасојевић

***************************

Ученици свих одељења су у месецу новембру, због лоших временских услова, имали часове у учионицама. Због таквих околности наставна тема која је била рађена је прецизност – ученици су гађали мету која је била окачена на зиду или на табли. Мета је округла и испресецана линијама како би различита поља доносила мање или више поена. Мета се гађала са две врсте стрелица – једна са забољеним пластичним врхом, а друга су пластичне лоптице које су имале чичак око себе и лепиле су се за мету. Ученици су прво неколико пута вежбали, увежбавали, затим су се међусобно такмичили а пред крај месеца направило се и такмичење у оквиру група. На крају су се и ученици виших разреда такмичили између одељења која ће екипа свеукупно скупити већи број поена.

Циљ активности је био да се развије координација око-рука код деце као и до побољшања свеукупне моторике деце.

Ученици су показали велику заинтересованост за ову тему, одлично су сарађивали и комуницирали. Повратна информација је одлична, задовољни су и тражили да у слободно време још више времена проведу у овом такмичењу.

***************************

Месец април је искоришћен, у складу са лепим временом, да се часови одржавају у дворишту школе. Спорт који је обрађиван је је хокеј на трави. Од опреме које се користила било је: гол који се састоји од мреже и еластичне траке која је представљала стативе и пречку, малих сунђерастих лоптица са којима се шутирало, и пластичне палице које су на доњим ивицама имале наставке за пластичне делове на које су се стављали хокејашки пластични делови и тиме добиле праве хокејашке палице. Ученици су вежбали контролу, вођење лопте, као и шутирање на гол. Ученици нижих разреда су увежбавали само основне елементе, док су виши разреди били подељени у групе које су се такмичиле у разним спортским задацима. У почетку се ученицима чинило као веома тежак задатак за савлађивање, али временом им је било све лакше и лакше а самим тим и све занимљивије.

Циљ активности је био да се развије координација око-рука код деце као и до побољшања свеукупне моторике деце.

Ова наставна јединица се показала као веома добра и забавна за ученике, и друга одељења су хтела да се активирају. Уколико се направи још палица за овај спорт и набави још један гол, могуће је направити такмичење између одељења и направити још додатних такмичења.