ОЈР се реализује са ученицима из следећих одељења: IV2, V2 и VI2. Предвиђено време за наставу је један час недељно. Почетак представља упознавање са пројектом обогаћене наставе и планом рада током наредне школске године. Првог месеца је предвиђена подршка у учењу и помоћ око израде домаћих задатака, како би се ученици петог разреда што лакше прилагодили предметној настави. Ученици су радо учествовали у решавању квизовa из математике прилагођених градиву четвртог,петог и шестог разреда, кроз групни и индивидуални рад.

У месецу новембру смо кроз математичке квизове знања прилагођене ученицима четвртог, петог и шестог разреда показали да математика може да буде занимљива, размрдали мождане вијуге, играли се. Деца су учила ефикасније укључени у практичне, пријатне активности учења. Прво су одговарали на тривијална питања како бих им пружила забавну и информативну лекцију математике. Ова забавна питања из математичког квиза и игре подстакле су ученике да их реше. Вежбање математике с коцкицама, картама, слагалицама и таблицама и укључивање у математичке игре у учионици осигуравају да дете ефикасно приступа математици.

Кратак филм о томе како се сече папирна пахуља.
Ово је осносиметрична фигура, па за овако лепу декорацију користимо математику да је направимо на једноставан начин! Покушајте!

Прављење папирних пахуља од снега није тако тешко и компликовано како изгледа док гледате све оне рупице на њима. Ако имате модел сав посао траје пар минута. За пар минута имаћете пуно заједнички припремљених новогодишњих украса за јелку и собу. Децембар је месец у духу прославе Нове године и украшавања простора који нас окружује, школе, учионице… Процедура је следећа: одштампајте модел пахуље на величину папира која вам одговара.

Милица Обрадовић, наставник математике