Famous people
Ученицима је представљен колаж са разним познатим људима који су се прославили захваљујући својим постигнућима. Од научника попут Алберта Ајнштајна и Николе Тесле, преко музичара као што су Лејди Гага и Битлси, па све до разних спортиста, политичара, књижевника… Радило се у групама, а ученици су се забављали покушавајући да погоде ко је загонетна личност. Наставница им је помагала дајући смернице типа: ,,Ова особа је добитник Нобелове награде за књижевност и са наших је простора“ или ,,У питању је човек који је основао Фејсбук“.
Choose success
Акценат овог часа био је на томе чиме се треба руководити како бисмо изабрали занимање које ће нас испуњавати. Ученици су гледали једну епизоду динамичног документарног серијала под називом ,,Изабери успех“. Епизода је о успеху и лидерству, а гост је био Волт Богданић, уредник истраживачке рубрике Њујорк Тајмса. Jедан је од најбољих истраживачких новинара у свету, а уједно и једини новинар којем је пошло за руком да чак три пута освоји Пулицерову награду. Пореклом је из Србије, али се стицајем околности родио у Америци и успео да оствари свој ,,амерички, тј. српски сан“. Овај инспиративан и мотивишући видео био је прави подстрек за осмаке који се налазе на првој озбиљној прекретници у свом животу.
Frida Kahlo
Овај уметнички час био је посвећен мексичкој сликарки Фриди Кало. Ученици су имали прилику да сазнају нешто ново о њој, а они који нису били упознати са њеним ликом и делом да уроне у један потпуно нови свет који их је заинтригирао. Са занимањем су читали и преводили текст о њој, а потом на интернету гледали галерију њених најпознатијих слика. На самом крају часа, за оне који су желели да сазнају још нешто о овој занимљивој особи, наставница је препоручила гледање филма ,,Frida“, са Селмом Хајек у главној улози.
Кич и шунд
Умемо ли да се одбранимо од кича и шунда? Знамо ли где престаје граница доброг укуса? Да би одговори на ова питања били потврдни, ученицима је представљена видео-презентација на којој су могли да виде које су то дефиниције кича, по чему се он разликује од шунда и како да препознамо такве појаве у свакодневном окружењу. Радећи у пару, добили су текстове новокомпонованих песама које обилују експлицитним примерима горепоменутих појава. Добили су домаћи задатак да из старих новина које поседују заокруже новинске наслове који су примери шунда, као и да размисле да ли у кући поседују неки кичасти предмет, па да на следећем часу своја открића поделе са одељењем. Пуштен им је уводни део из емисије Студио знања (епизода: Кич и шунд), а дата им је препорука да погледају и остатак код куће.
Наставница Светлана Петронијевић