У оквиру овог пројекта учествује седми разред у Змињаку, ученици имају један час недељно.
У септембру и октобру са ученицима смо истраживали и упознавали се са основама и правилима оријентиринга, затим смо почели са методичким вежбама загревања, трчања, истезања. Прво смо учили правилно извођење вежби да би свако следеће извођење било што лакше и правилније. Затим смо почели кроз различите игре да вежбамо координацију, развијамо тимски дух и сарадњу.
Све ово је увод и упознавање са оријентирингом, који код деце развија моторичке способности, такође деца развијају своје и физичке и менталне способности. Трудимо се да деца што више времена проведу активно на отвореном и у природи.
Ученици су показали велику вољу и заинтересованост за рад, што доприноси утиску да треба да наставимо у овом смеру којим смо кренули.
У месецу новембру због временских услова ученици су часове углавном проводили у балон сали, где смо наставили са радом на увежбавању моторичких способности, где смо кроз различите вежбе и игре увежбавали тимски дух који је основа за оријентиринг.
У месецу децембру због временских услова све часове провели у балон сали, у току овог месеца смо организовали такмичења, где су се деца такмичила на малим импровизованим полигонима (сходно условима). Наставник је припремао мапе по којима су ученици пролазили полигоне и такмичили се, ко ће за краће време савладати импровизовани полигон.
Све ово је припрема за оријентиринг у природи где ученици увежбавају сналажење на мапама.
У месецима јануару и фебруару смо због временских услова све часове провели у балон сали, у току ових месеци смо се бавили разним спортским активностима кроз које су деца вежбала и развијала физичку кондицију као и тимски дух и координацију.
Све ово је припрема за оријентиринг у природи где ученици увежбавају сналажење на мапама, а то код деце развија моторичке и оријентационе способности, такође деца развијају своје физичке и менталне способности.
Ученици су показали велику вољу и заинтересованост за рад, што доприноси утиску да треба да наставимо у овом смеру којим смо кренули.
У месецу марту смо такође због временских услова све часове провели у балон сали, у току овог месеца смо се бавили разним спортским активностима и сналажењима на импровизованим препрекама кроз које су деца вежбала и развијала физичку кондицију, као и тимски дух и координацију и тако.
Све ово је припрема за оријентиринг у природи где ученици увежбавају сналажење на мапама, а то код деце развија моторичке и оријентационе способности, такође деца развијају своје и физичке и менталне способности.
Ученици су показали велику вољу и заинтересованост за рад, што доприноси утиску да треба да наставимо у овом смеру којим смо кренули.
У месецу априлу смо скоро све часове провели напољу на свежем ваздуху, у току овог месеца смо се бавили разним спортским активностима и сналажењима на импровизованим препрекама које су сада у природи биле мало захтевније кроз које су деца вежбала и развијала физичку кондицију, као и тимски дух и координацију и проводила време на отвореном.
Све ово је припрема за оријентиринг у природи где ученици увежбавају сналажење на мапама, а то код деце развија моторичке и оријентационе способности, такође деца развијају своје и физичке и менталне способности.
Ученици су показали велику вољу и заинтересованост за рад, што доприноси утиску да треба да наставимо у овом смеру којим смо кренули.
Наставник верске наставе
Урош Ђурђевић