Са ученицима другог разреда, наставник обрађује теме из Грчке митологије. Током октобра месеца, ученици су гледали филмове: Прометеј и Пандорина кутија, Персеј и Медуза и Одисеј и тројански коњ. Ученици су се упознали са митским јунацима – Прометејом, Тезејом и Одисејом. Научили су да је Тезеј био атински јунак који је убио митско створење – минотаура (пола човек-пола бик), научили су како је Егејско море добило име. Поред тога, упознали су се са ликом Одисеја, чувеним Тројанским ратом и лукавством Грка помоћу ког су направили дрвеног коња и освојили Троју. Гледајући филм, Пандорина кутија, научили су које су се невоље у њој налазиле (смрт, рат, болест, завист), али и поуку да се на крају свега лошег налази и нешто добро, у овом случају нада. Такође, ученици су се упознали и са грчким боговима – Зевсом, Хером, Атином, Афродитом. Осим тога што гледају филм о јунацима, ученици у својим свескама цртају своје омиљење јунаке. На крају сваког филма, наставник са ученицима дискутује о томе шта се њима свидело, какви су њихови утисци, шта су ново научили на часу…
Са ученицима другог разреда, наставник је током новембра месеца обрађивао теме из Грчке митологије. Ученици су имли прилику да гледају следеће анимиране филмове: Јасон и аргонаути у потрази за златним руном (први и други део); краљ Мида. Гледајући филм о Јасону и аргонаутима, ученици су се упознали са новим митским бићима попут кентаура, сирена и медуза.. Разликовали су добре од лоших личности. Научили су са су храброст и истрајност најважнији да би се дошло до циља. Потом, ученици су гледали и филм о краљу Миди. Научили су да не треба бити похлепан и опседнут у животу. Јер је то био Мида, похлепан за златом и на крају га је снашло зло да све што додаткне оно постаје злато. Када је све изгубио, схватио је да су најважнији љубав, породица, емпатија, а он је имао само своје злато. На крају је схватио да је погрешио. Кроз филмове о грчкој митологији, ученици су научили и грчке богове – Звес, Хера, Атина, Афродита, Артемида, Хад, Дионис, Посејдон, Арес.. На крају сваког филма, наставник са ученицима дискутује о томе шта се њима свидело, зашто је дошло до нечег, како се то могло спречити, шта би они урадили да су били у таквој ситуацији. Поред гледања филма, ученици по жељи, цртају своје омиљене ликове из митологије или боје неког јунака.
Са ученицима другог разреда, наставник је током децембра месеца обрађивао теме из Грчке митологије. Ученици су имли прилику да гледају филм о Андромеди, пренцези ратници. Поред тема које прате Грчку митологију, а у сусрет празницима, ученици су на једном часу правили честитке својој породици. Цртали су јеклу, деда Мраза, ирвасе, своје укућане, а потом су бојили цртеже и обликовали честитку. Неки од ученика су цртали зимску (празничну) идилу. Након направљене честитке, ученици су давали похвале једни другима и сугерисали шта треба поправити. Потом смо разговарали о томе шта би они желели да добију на поклон од деда Мраза и да ли су били добри током године. На једном од часова, ученици су изразили жељу да наставници изрецитују твој новогодишњи програм рецитација.
Наставник историје
Кристина Милосављевић