У другом и трећем разреду током септембра и октобра ученицима је пружена подршка у учењу, посебно у изради домаћих задатака из математике и појашњавању градива које нису разумели.

Са ученицима у седмом разреду радили смо занимљиве логичке задатке за развијање логичког размишљања,занимљиве логичке задатке у сликама,задатке за развијање даровитости и креативности,мозгалице,решавали магичне квадрате и пирамиде,који могу користити ученицима и за припрему за такмичење из математике.

Кроз радионице ученици другог и трећег разреда су се упознали са српским папирним и кованим новцем,као и како се и у које сврхе користи новац.Говорили смо о значајним грађевинама и личностима које красе новчанице српске валуте-динар.Кроз бројне задаткеученици су имали прилику да се упознају са различитим вредностима новчаница и кованица,као и да их примене у реалним ситуацијама.Правили су гусеницу од кованица,бројили новац,решавали математичке задатке користећи новац,формирали цену сладоледа на основу броја и цене кугли,али и представили реалну ситуацију кроз куповину у продавници.

И са ученицима седмог разреда започели смо радионице на тему „Школа новца за основца“,а у циљу развијања и усвајања знања о битним појмовима везаним за финансијску писменост  као што су новац,планирање буџета,здраве потрошачке навике и штедња.

Са ученицима другог и трећег разреда реализована је активност под називом:“Динар-наш новац“.У оквиру ове активности ученици су се боље упознали са изгледом папирних новчаница и кованица,цртали су их,издвајали њихове најважније карактеристике:боју новчанице,која знаменита личност се налази на лицу новчанице,која најпознатија остварења српских великана и препознатљиви национални мотиви красе наличја новчаница,где се штампа и израђује новац,шта могу купити за новчаницу коју су добили…

А  са ученицима седмог разреда је реализована активност под називом:“Новац кроз историју“.

Реализатор: Милица Обрадовић