Колеге, знајући на основу личног искуства колико је тешко задржати ниво квалитета наставе у онлајн режиму, у жељи да имамо што боље резултате рада, скренуо бих пажњу на неке педагошке чињенице. Пошто и у настави на даљину морамо и предавати и испитивати, имамо потребу за добром комуникацијом са ученицима у лимитираном времену часа (само за пријаву присутности ученици могу потрошити 5 од 45 минута часа, па можда и не треба увек чекати да се сви пријаве, кад већ по завршетку часа евидентирамо присутност). Сви знамо да предавање не може да се сведе само на испостављање задатака или материјала за учење. Ми ни у класичној учионици не кажемо само то да ученици ако имају поставе питање, већ ми постављамо питања. Важно је и да у настави на даљину развијамо дискусију, да активно радимо са нашим ученицима у току часа. Час и овде садржи класичне елементе часа, уводни део часа, главни део и завршни део часа (у завршном делу часа добро је одвојити пар минута и питати ученике да ли би нешто променили у начину рада). Домаће задатке ученика анализирамо и дајемо повратну информацију. Испитујемо и образлажемо оцену. Требало би да се трудимо да у виртуелној учионици створимо атмосферу часа сличну часу који смо имали у школи. О вашим примерима добре праксе и свему наведеном разговараћемо током електронске седнице наставничког већа, у петак 11.12.(од 15h). Ову седницу посвећену моделима употребе Гугл учионице, реализоваћемо видео конференцијски преко Google Meet-a. Важно је да имамо добру комуникацију и да користимо ту могућност да учимо једни од других.

Срдачно,
Владимир

Leave a comment

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *